Koop, eet en beweeg slim in 1 - 2 - 3!

ARTIKELS

Lopen in 123 - week 9
Lopen in 123 - week 9

We zijn in week 9 van het loopschema aanbeland. Lopen is ondertussen een vast onderdeel van je weekprogramma geworden. Om te voorkomen dat je deze nieuwe gezonde levensstijl snel beu wordt, breng je best wat afwisseling in je trainingen.

Loop in groep

Hopelijk is lopen voor je een plezierige gewoonte geworden. Om te vermijden dat je de loopkick verliest is het, zoals bij alles, ook hier belangrijk om voldoende variatie en afwisseling te hebben. Dat kun je doen door regelmatig een ander loopparcours uit te kiezen of om in groep te lopen. Dat hoeft daarvoor zelfs niet steeds met dezelfde mensen zijn. Je kunt ook telkens met een ander groepje gaan lopen. Samen lopen is sowieso een pak leuker dan alleen lopen. En plezier beleven aan het lopen is de beste motivatie om vol te houden.

Trainingsschema week 9

+ = 1 minuut lopen                       0 = 1 minuut wandelen

Dag 1:+++++++++++++++ 00 +++++++++++++++ 00              Totaal 34 minuten

Dagen 2 - 4 - 6 - 7: rustdagen

Dag 3: ++++++++++ 0 ++++++++++++ 0 ++++++++++++ 0                 37 minuten

Dag 5: ++++++++++ 0 ++++++++++++++++++++ 0                              32 minuten

 

Run Trainer op iTunes

Run Trainer heeft een vernieuwde versie in samenwerking met Dreamix Studio en is sinds kort beschikbaar op iTunes van Apple .

Deze applicatie is in het Engels gesproken. Over zowat heel de wereld is men nu bezig met één of andere versie van de Run Trainer. Heel wat moderne snufjes zoals gps –functie en andere,  maken het lopen nog aangenamer.

Run Trainer is te bekomen via http://itunes.apple.com/us/app/run-trainer/id403963861?mt=8 of via de link op  www.miekeboeckx.be

Loopschema week 1

Loopschema week 2

Loopschema week 3

Loopschema week 4

Loopschema week 5

Loopschema week 6

Loopschema week 7

Loopschema week 8

 

Bron: Loop! De gids voor elke loper van Mieke Boeckx

Reacties
 
Plaats reactie