Koop, eet en beweeg slim in 1 - 2 - 3!

ARTIKELS

Lopen in 123 - week 10
Lopen in 123 - week 10

De laatste week! Had je in het begin van de 10 weken durven dromen dat je dit ooit zou lukken? Hoe dan ook, het is je gelukt! Proficiat! Je behoort nu tot de grote jogfamilie van Vlaanderen.

Zet anderen aan

Nu je in een stuk door 30 minuten kan lopen, ben je vast een voorbeeld geworden voor je omgeving. Hopelijk worden ook andere aangezet om met deze gezonde sport te beginnen. Ook jij had voorgangers, toch? Al 100.000 anderen hebben op deze manier leren joggen.

Wie van start ging met enkele weken retard, hoeft zich niet te haasten. Werk rustig je schema af, en je kan het!

Trainingsschema week 10

+ = 1 minuut lopen                       0 = 1 minuut wandelen

Dag 1 ++++++++++++++++++++++++++++++  en 0/0           Totaal 30 minuten met 1 of 2 minuten pauze naar keuze

Dagen 2 - 4 - 6 - 7: rustdagen

Dag 3: ++++++++++++++++++++++++++++++++ en 0/0                  32 minuten met 1 of 2 minuten pauze naar keuze

Dag 5: ++++++++++++++++++++++++++++++                                   30 minuten

 

Volhouden!

Nu je zo je best hebt gedaan, zou het zonde zijn je opgebouwde conditie, die heel wat inspanningen heeft gekost, verloren te laten gaan. Daarom geven we je de gouden raad om na de 10 weken nog wekelijks 3 keer te blijven lopen.

Heb je nog meer ambitie? Op www.miekeboeckx.be kan je ook terecht voor het trainingschema naar 10 km!

Succes en veel LOOP!plezier

Loopschema week 1

Loopschema week 2

Loopschema week 3

Loopschema week 4

Loopschema week 5

Loopschema week 6

Loopschema week 7

Loopschema week 8

Loopschema week 9

Bron: Loop! De gids voor elke loper van Mieke Boeckx

Reacties
 
Plaats reactie